Produsul defect trebuie prezentat pentru depanare impreuna cu certificatul de garantie eliberat de VANZATOR ;

Nu fac obiectul garantiei produsele defecte din cauza utilizarii necorespunzatoare, deteriorarii fizice sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate;

Se va solutiona orice problema de service in garantie in termen de maxim 15 zile calendaristice de la receptia produsului. In cazul in care datorita unor probleme de aprovizionare/tehnice nu se pot inlocui produsele defecte in perioada precizata mai sus se va returna valoarea actualizata a produsului respectiv sau i se va propune o alta solutie tehnica pentru rezolvare;

Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru defectele generate de o terta parte (furnizor, electricitate, etc.). Defectele cauzate astfel , nu fac obiectul garantiei;

NU SE ACORDA GARANTIE:

*Produselor care prezinta defecte fizice sau mecanice (urme de lovituri, zgarieturi), sigilii lipsa sau deteriorate sau produsele care prezinta urme de folosire necorespunzatoare;

*In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea serviciilor de investigare (100 RON) a produsului reclamat ca fiind defect .

*Toate precizarile mentionate mai sus sunt in conformitate si se completeaza cu prevederile O.G.21/92 si H.G.449/2003 si vor fi considerate ca acceptate de parti prin prezentul document.

Orice culpa a unei parti va conduce la anularea in intregime a obligatiilor celeilalte parti, de aceea va rugam sa solicitati personalului nostru toate informatiile si lamuririle  care v-ar putea fi utile in derularea unei colaborari profitabile pentru ambele parti .